Imago-, naamsbekendheid- en marktonderzoek
Je organisatie in beeld
Wil je graag weten wat je huidige naamsbekendheid is en je naamsbekendheid is na een campagne? Of heb je meer inzicht nodig in hoe klanten tegen je aan kijken en of ze herkennen wat je als organisatie wilt uitstralen? School of Insights kan snel inzicht geven in je naamsbekendheid, imago of positie in de markt. Door slimme manieren van respondentverzameling, vinden we altijd wel een manier om jouw doelgroep te bereiken. De inzichten uit het onderzoek kun je gebruiken als input voor je marketing en communicatiestrategie.
Wat is het?
Een (kwantitatief) online onderzoek onder jouw doelgroep met inzichten, conclusies en aanbevelingen. Om specifieke doelgroepen te bereiken werkt School of Insights samen met een extern panel.
Wat levert het op?
- Inzicht in naamsbekendheid.
- Je weet hoe mensen tegen je organisatie aankijken.
- Je kent je positie in de markt.
- Inzicht in je sterke punten en kracht.
- Heldere conclusies en aanbevelingen die je kunt gebruiken als input voor je marketing en communicatie.
School of Insights kan het volledige onderzoek uit handen nemen of een deel ervan. Alle onderzoeken zijn maatwerk en afgestemd op jouw wensen. Voor het uitvoeren van onderzoek werkt School of Insights met verschillende tools. Het presenteren van de inzichten kan bijvoorbeeld in jouw eigen Powerpoint huisstijl, in een infographic of een animatie. We kijken wat past bij jouw doelgroep.
Voorbeelden van projecten
- Geholpen en ongeholpen naamsbekendheid
- Imago onderzoek
- Doelgroep onderzoek
- Effectmeting
- Funnelonderzoek (bekendheid, overwegen, kopen, loyaliteit)