School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Coaching
    • Voor professionals
    • Voor werkgevers
  • Over School of Insights
    • Team onderzoek
    • Over coach Lore
  • Blog
  • Contact

Consumenten

Wie zijn je fans? Wat willen consumenten? Hoe kun je consumenten aan je binden? Wat zijn de kenmerken van je doelgroep? Dat zijn vragen die veel bedrijven bezighouden. Grote bedrijven hebben vaak een afdeling Marktonderzoek of Marketing Intelligence die zich hier dagelijks mee bezighoudt.

School of Insights helpt deze afdelingen door ze werk uit handen te nemen wanneer zij dat nodig hebben. Bijvoorbeeld met analyses van onderzoeken, het veldwerk of het onderzoek volledig uit handen nemen. Voor kleinere bedrijven die geen marktonderzoekers in dienst hebben, is School of Insights de flexibele onderzoeker. School of Insights is voorstander van korte en aantrekkelijke onderzoeken om het geven van feedback voor de consument leuk en makkelijk te maken.

Klanten waarvoor School of Insights klanttevredenheid-, NPS- en behoefte-onderzoek uitvoert onder consumenten zijn onder andere: Siemens Bosch, Pon, Achmea, KPN, Alliander, International Card Services, Inholland, Lely Vastgoed, ArboVitale, Toverland, Albert Heijn, United Retail en POLSPOTTEN.

Lees hier meer over de verschillende typen onderzoek waar School of Insights mee kan helpen:

  • Kanttevredenheid- en NPS onderzoek
  • Imago en naamsbekendheidonderzoek
  • Innovatie-en behoefte onderzoek

Consumentenonderzoek bij Alliander

Alliander is een van de klanten waarvoor School of Insights/ New Business Research consumentenonderzoek heeft gedaan. Luuk is communitymanager bij Tippiq, een innovatief platform. Hij belde mij met de vraag: “We hebben een heel mooi innovatief plan bedacht, maar wat vinden de gebruikers daarvan?” Ben je benieuwd naar het verhaal van Alliander? Lees verder en leer wat Luuk ontdekte over zijn platform én zijn gebruikers.

Recente Blog berichten

  • 5 trends voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs
  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
  • Controle met onderzoek?

Tag Cloud

analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2023 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl