School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Coaching
    • Voor mensen met een druk leven
    • Voor werkgevers
  • Over School of Insights
    • Team onderzoek
    • Over coach Lore
  • Blog
  • Contact

Hogeschool Inholland

14 december 2012 door Alfred Degens

Inholland

Behoefte onderzoek naar een nieuwe opleiding

Patrick Pijnenburg, Adviseur Onderzoek & Analyse Hogeschool Inholland: “Door haar ruime ervaring aan opdrachtgeverskant en specifiek in onze branche, weet Lore snel het doel van het onderzoek helder te krijgen en te komen tot een vragenlijst. Ze begrijpt de context waar ik dagelijks mee te maken heb, wat meehelpt in de doorvertaling naar concrete adviezen. Een voordeel dat ze zelfstandig werkt, is dat zij mijn aanspreekpunt is gedurende het hele traject, in tegenstelling tot de wat grotere bureaus waar je na goedkeuring van de offerte soms te maken krijgt met een wat minder ervaren projectleider.”

 

Recente Blog berichten

  • Vis jij de vijver met potentiële studenten leeg? In 3 stappen inzicht in de wervingspotentie van opleidingen
  • 5 trends voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs
  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard

Tag Cloud

analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2023 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl