School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Hogeschool Inholland

14 december 2012 door Alfred Degens

Inholland

Behoefte onderzoek naar een nieuwe opleiding

Patrick Pijnenburg, Adviseur Onderzoek & Analyse Hogeschool Inholland: “Door haar ruime ervaring aan opdrachtgeverskant en specifiek in onze branche, weet Lore snel het doel van het onderzoek helder te krijgen en te komen tot een vragenlijst. Ze begrijpt de context waar ik dagelijks mee te maken heb, wat meehelpt in de doorvertaling naar concrete adviezen. Een voordeel dat ze zelfstandig werkt, is dat zij mijn aanspreekpunt is gedurende het hele traject, in tegenstelling tot de wat grotere bureaus waar je na goedkeuring van de offerte soms te maken krijgt met een wat minder ervaren projectleider.”

 

Recente Blog berichten

  • Cijfers zijn nooit objectief
  • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
  • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie
  • 5 inspirerende bronnen over de Net Promoter Score
  • Aan jou de vraag: wat wil jij weten?

Tag Cloud

aanbevelen analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl