School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

E-book ‘Versterk je advies: bewijs het met onderzoek’

Werk jij bij een adviesbureau of consultancy partij? Zet jij wel eens onderzoek in tijdens je projecten? In dit ebook lees je tips hoe je onderzoek succesvol kunt inzetten in jouw project. Wat levert onderzoek op en welke problemen kom je tegen? Wat is belangrijk bij het inzetten van onderzoek en hoe ziet de toekomst er uit? De tips krijg je van mij en van zeven consultants van uiteenlopende adviesbureaus.

    Ik ga akkoord met het verzenden van mijn gegevens naar MailChimp. Je ontvangt vanaf nu ook regelmatig updates via email. Als je die niet meer wilt ontvangen, kun je je altijd eenvoudig uitschrijven.

    E-book ‘Wat wil mijn klant, 16 tips voor goed klantonderzoek’

    Ben jij marktonderzoeker bij een bedrijf? Of een manager of marketeer die precies wil weten wat je klant wil? Dan hoef je geen stapels boeken meer door te spitten. In dit e-book vind je 16 belangrijke tips om inzicht te krijgen in jouw klant. Ik heb dit e-book samen geschreven met Ellen de Lange-Ros van Faxion. In het e-book staan tips die je inspireren en verder helpen om nog beter klantinzicht te krijgen.

      Ik ga akkoord met het verzenden van mijn gegevens naar MailChimp. Je ontvangt vanaf nu ook regelmatig updates via email. Als je die niet meer wilt ontvangen, kun je je altijd eenvoudig uitschrijven.

      Recente Blog berichten

      • Net Promoter 3.0: earned growth rate
      • De dilemma’s van burgerparticipatie
      • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
      • Controle met onderzoek?
      • Voelsprieten voor klanten

      Tag Cloud

      aanbevelen big data communicatie community customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten MIE mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters sustainable experience trends verbeteracties vragenlijst

      Copyright © 2022 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl