School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

E-book ‘Versterk je advies: bewijs het met onderzoek’

Werk jij bij een adviesbureau of consultancy partij? Zet jij wel eens onderzoek in tijdens je projecten? In dit ebook lees je tips hoe je onderzoek succesvol kunt inzetten in jouw project. Wat levert onderzoek op en welke problemen kom je tegen? Wat is belangrijk bij het inzetten van onderzoek en hoe ziet de toekomst er uit? De tips krijg je van mij en van zeven consultants van uiteenlopende adviesbureaus.

    Ik ga akkoord met het verzenden van mijn gegevens naar MailChimp. Je ontvangt vanaf nu ook regelmatig updates via email. Als je die niet meer wilt ontvangen, kun je je altijd eenvoudig uitschrijven.

    E-book ‘Wat wil mijn klant, 16 tips voor goed klantonderzoek’

    Ben jij marktonderzoeker bij een bedrijf? Of een manager of marketeer die precies wil weten wat je klant wil? Dan hoef je geen stapels boeken meer door te spitten. In dit e-book vind je 16 belangrijke tips om inzicht te krijgen in jouw klant. Ik heb dit e-book samen geschreven met Ellen de Lange-Ros van Faxion. In het e-book staan tips die je inspireren en verder helpen om nog beter klantinzicht te krijgen.

      Ik ga akkoord met het verzenden van mijn gegevens naar MailChimp. Je ontvangt vanaf nu ook regelmatig updates via email. Als je die niet meer wilt ontvangen, kun je je altijd eenvoudig uitschrijven.

      Recente Blog berichten

      • Wat B2B-klanten willen in 2021: klantcontact net zo belangrijk als kwaliteit
      • Impact met NPS-onderzoek: verander door de ogen van de klant
      • Cijfers zijn nooit objectief
      • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
      • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie

      Tag Cloud

      aanbevelen analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

      Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl