School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Ben je analytisch sterk, flexibel, creatief en digitaal handig?

Dan zoeken wij jou.

School of Insights is opzoek naar freelancers die:

  • Digitaal vaardig zijn (snel een onderzoekstool eigen kunnen maken)
  • Goed kunnen plannen, zelfstandig kunnen werken en initiatiefrijk zijn
  • Communicatief vaardig (mondelinge en schriftelijke vaardigheden)
  • Analytisch sterk zijn en kunnen werken in Excel en/of SPSS
  • Resultaten kunnen vertalen naar bruikbare inzichten en (marketing) acties
  • Visueel en aantrekkelijk kunnen rapporteren (ppt of bijvoorbeeld infographics)
  • Op oproep inzetbaar zijn voor klussen van 1 a 2 dagen of soms langer

We zoeken zowel junior als senior freelancers op hbo/wo niveau.

Wat biedt School of Insights?

  • Diversiteit aan opdrachten, vaak voor grote bedrijven en A merken. Het gaat om o.a. coördineren van veldwerk, vragenlijsten programmeren, analyseren van open antwoorden, analyse en rapportage.
  • Opdrachten voor een vast bedrag.
  • Je werkt op het tijdstip en de locatie die jij wilt.
  • Je kunt per project aangeven of je beschikbaar bent. Je zit dus nergens aan vast en kijkt steeds per project of het in jouw planning past.

Lijkt het je leuk om samen te werken? Neem dan contact met mij op via of 06-48173129.

Recente Blog berichten

  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
  • Controle met onderzoek?
  • Voelsprieten voor klanten

Tag Cloud

aanbevelen analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2022 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl