School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Coaching
    • Voor mensen met een druk leven
    • Voor werkgevers
  • Over School of Insights
    • Team onderzoek
    • Over coach Lore
  • Blog
  • Contact

Valkuilen en vooroordelen over de Net Promoter Score

7 september 2011 door Ellen de Lange-Ros 1 Reactie

Terwijl jij dit leest, sta ik te zweten. Zwaar te zweten. Want ik ben vandaag de keynote spreker en facilitator bij de MT-dag van een grote klant. Ik sta voor dat kritische management team. Ik vertel ze over de Net Promoter Score, die nieuwe manier van werken waar ze net een paar maanden een pilot mee uitvoeren.

Natuurlijk zitten ze vol kritische vragen. Gaat zo’n NPS bij ons wel werken? Het is toch niet veel meer dan een soort klantonderzoek? Echt veranderen hoeft er toch niets? Om dit management team een zetje in de goede richting te geven, heb ik een strakke presentatie voor ze gemaakt. Waarin ik alle valkuilen en vooroordelen (die ook zij hebben) op een rijtje heb gezet. Zo weten ze alvast wat er mis kan gaan, een gewaarschuwd mens…

M’n moeder zegt vaak tegen me: “Ik zou je wel eens aan het werk willen zien”. Nou mam (en alle andere lezers van deze blog), vandaag kan dat een beetje. Als je onderstaande presentatie doorklikt, is het net alsof jij ook bij het management team aan tafel zit. En dan leer je ook hoe jij met NPS succesvol vaart kunt maken. Ik wens je een mooie rit!

Valkuilen en vooroordelen over nps

View more presentations from Ellen de Lange-Ros.

 

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Vis jij de vijver met potentiële studenten leeg? In 3 stappen inzicht in de wervingspotentie van opleidingen
  • 5 trends voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs
  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard

Tag Cloud

analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2023 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl