School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Coaching
    • Voor professionals
    • Voor werkgevers
  • Over School of Insights
    • Team onderzoek
    • Over coach Lore
  • Blog
  • Contact

Beaumont Communicatie en Management

14 december 2012 door Lore Elzinga

Beaumont

Behoefte onderzoek Stichting Vitaal Bedrijvig Veghel onder leden van ondernemersverenigingen

Lida van Tilburg, Directeur Beaumont Communicatie en Management: “Lore heeft een behoefte onderzoek uitgevoerd voor een van onze opdrachtgevers, Stichting Vitaal Bedrijvig Veghel. Met het onderzoek is achterhaald wat de wensen zijn van de leden van ondernemersverenigingen ten aanzien van de stichting. Het onderzoek heeft ons veel waardevolle inzichten gegeven. De resultaten van het onderzoek hebben wij gebruikt als input voor een sessie over toekomstvisie van de stichting. Het rapport en de presentatie was direct bruikbaar waardoor wij ons konden richten op de advisering over de toekomst van de stichting.”

 

 

Recente Blog berichten

  • 5 trends voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs
  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
  • Controle met onderzoek?

Tag Cloud

analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2023 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl