School of Insights

  • Home
  • Markten
    • Onderwijs
    • Consumenten
    • B2B
  • Onderzoek
    • Behoeften en innovatie
    • Tevredenheid en NPS
    • Imago-, naamsbekendheid- en marktonderzoek
  • Klanten
  • Team
  • Blog
  • Contact

Internationaal Net Promoter Score onderzoek

11 mei 2015 door Lore Elzinga Reageer

ERIKS

 

 

 

Internationaal Net Promoter Score onderzoek

Hanne van Elsen, Group Product Development Director ERIKS: “NBR heeft een internationaal NPS onderzoek voor ons uitgevoerd. Ik waardeer de professionaliteit, resultaatgedrevenheid en punctualiteit van NBR en het is heel prettig samenwerken met Lore. Met de resultaten van de onderzoeken kunnen we verbeterplannen per regio op te stellen.”

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Zes vragen voor een effectieve marketingstrategie voor opleidingsaanbod LLO
  • Van data-driven naar student-driven: 4 tips voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs
  • 15 interessante bronnen voor hogescholen: inzicht in je markt
  • Vis jij de vijver met potentiële studenten leeg? In 3 stappen inzicht in de wervingspotentie van opleidingen
  • 5 trends voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs

Tag Cloud

analyse communicatie community customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten MIE mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters sustainable experience trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2025 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl