School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Trends in marktonderzoek

30 mei 2013 door Lore Elzinga Reageer

NieuwsVeel marktonderzoekers en marketeers bezoeken graag events over trends en willen blogs lezen om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen. Maar juist dit schiet er vaak als eerste bij in. De dagelijkse werkzaamheden gaan voor en de events worden weer afgezegd. Maar vanaf nu hoef je niet meer alles te volgen, dit doet de Virtuele Marktonderzoeker voor je.

Ik bezoek regelmatig grote en internationale events over marktonderzoek. Zo weet ik goed wat er speelt en wat de trends zijn. Die inzichten deel ik graag met grote en kleine organisaties die professioneel met hun klant om willen gaan. Deze week ben ik gestart met het geven van trend presentaties bij bedrijven. Ik geef een lunchlezing van een uur over de trends: mobiel onderzoek, social media analyse, infographics en gamification. Ik merk dat veel bedrijven de kansen van deze methoden en technieken nog niet benutten. Met de presentatie help ik bedrijven om slim gebruik te maken van de nieuwe methoden en technieken.

Lijkt het je leuk dat ik de presentatie ook bij jouw op kantoor kom geven?

Deze zomer heb ik nog ruimte beschikbaar voor enkele lezingen. Bijvoorbeeld voor jouw bedrijf, afdeling, management team of collega’s. De deal: jij nodigt je team en andere collega’s van marktonderzoek, marketing of communicatie uit (maximaal 10 personen) en regelt een lunch. Ik zorg voor de presentatie met de belangrijkste nieuwe inzichten en tips wat jij daar mee kunt in jouw dagelijks werk. De lezing duurt ca 60 minuten met volop tijd voor discussie en vragen. Er zijn geen kosten verbonden aan de lezing.

Het aantal plekken dat ik nog beschikbaar heb voor de lunchlezingen is beperkt. Interesse? Mail (lore@localhost) of bel (06-48173129) me voor meer informatie.

Trends in marktonderzoek from New Business Research

 

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Cijfers zijn nooit objectief
  • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
  • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie
  • 5 inspirerende bronnen over de Net Promoter Score
  • Aan jou de vraag: wat wil jij weten?

Tag Cloud

aanbevelen analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl