School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Tijd voor inspiratie

1 augustus 2013 door Lore Elzinga Reageer

TijdschriftenIk ben dol op tijdschriften. Toen ik nog op de basisschool zat, gaf ik met een vriendinnetje een eigen tijdschrift uit; ‘de Paardenliefde’. We schreven stukjes, plakten er foto’s bij en vervolgens ging alles door het kopieer apparaat. We verkochten abonnementen aan familie.  Ook nu ben ik nog gek op tijdschriften.  Ik heb een aantal abonnementen op magazines en koop ook vaak een tijdschrift in de winkel. Om even iets voor mezelf te kunnen doen, te ontspannen en ter inspiratie.

 

Laat je inspireren

Van tijdschriften krijg ik nieuwe ideeën, zie ik de nieuwste trends en het zet aan tot creativiteit. Tijdschriften leveren mij veel op:

    • Ik krijg ideeën voor nieuwe blogs
    • Ik leer goed ondernemen en doe inspiratie op voor mijn bedrijf
    • Ik vergroot mijn kennis op het gebied van marktonderzoek en marketing
    • Ik leer mensen en mezelf kennen
    • Ik leer hoe ik werk en privé goed kan combineren

    Ik zou niet zonder tijdschriften kunnen! Mijn favoriete tijdschriften, die misschien ook voor jou interessant zijn, zijn Clou, Tijdschrift voor Marketing, Sprout, Psychologie Magazine en Flow. Welke tijdschriften lees jij? Ik ben benieuwd.  De komende dagen wordt het erg warm dus relax, pak je kans en maak tijd voor inspiratie!

     

     

     

     

     

     

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
  • Controle met onderzoek?
  • Voelsprieten voor klanten

Tag Cloud

aanbevelen big data communicatie community customer journey data analyse enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten MIE mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters sustainable experience trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2022 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl