School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Tijd voor inspiratie

1 augustus 2013 door Lore Elzinga Reageer

TijdschriftenIk ben dol op tijdschriften. Toen ik nog op de basisschool zat, gaf ik met een vriendinnetje een eigen tijdschrift uit; ‘de Paardenliefde’. We schreven stukjes, plakten er foto’s bij en vervolgens ging alles door het kopieer apparaat. We verkochten abonnementen aan familie.  Ook nu ben ik nog gek op tijdschriften.  Ik heb een aantal abonnementen op magazines en koop ook vaak een tijdschrift in de winkel. Om even iets voor mezelf te kunnen doen, te ontspannen en ter inspiratie.

 

Laat je inspireren

Van tijdschriften krijg ik nieuwe ideeën, zie ik de nieuwste trends en het zet aan tot creativiteit. Tijdschriften leveren mij veel op:

    • Ik krijg ideeën voor nieuwe blogs
    • Ik leer goed ondernemen en doe inspiratie op voor mijn bedrijf
    • Ik vergroot mijn kennis op het gebied van marktonderzoek en marketing
    • Ik leer mensen en mezelf kennen
    • Ik leer hoe ik werk en privé goed kan combineren

    Ik zou niet zonder tijdschriften kunnen! Mijn favoriete tijdschriften, die misschien ook voor jou interessant zijn, zijn Clou, Tijdschrift voor Marketing, Sprout, Psychologie Magazine en Flow. Welke tijdschriften lees jij? Ik ben benieuwd.  De komende dagen wordt het erg warm dus relax, pak je kans en maak tijd voor inspiratie!

     

     

     

     

     

     

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Impact met NPS-onderzoek: verander door de ogen van de klant
  • Cijfers zijn nooit objectief
  • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
  • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie
  • 5 inspirerende bronnen over de Net Promoter Score

Tag Cloud

aanbevelen analyse communicatie continu onderzoek continu verbeteren customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek management marketing marktonderzoek meten MIE mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl