School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Alliander

4 november 2014 door Lore Elzinga Reageer

Alliander

 

 

 

Waardering en behoefte onderzoek naar een nieuwe dienst (Tippiq) van Alliander

Luuk van Hees, Community Manager Alliander: “New Business Research heeft een onderzoek gedaan naar de behoeften van een nieuw platform van Alliander. Ik ben zeer tevreden met het onderzoeksrapport, de conclusies/aanbevelingen en de presentatie van de resultaten. Lore is flexibel en snel. Het onderzoek heeft input voor innovatie opgeleverd. Daarnaast hebben we met het rapport munitie om de organisatie in beweging te krijgen”.

 

Geef een reactie Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Wat B2B-klanten willen in 2021: klantcontact net zo belangrijk als kwaliteit
  • Impact met NPS-onderzoek: verander door de ogen van de klant
  • Cijfers zijn nooit objectief
  • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
  • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie

Tag Cloud

aanbevelen analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl