School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Coaching
    • Voor professionals
    • Voor werkgevers
  • Over School of Insights
    • Team onderzoek
    • Over coach Lore
  • Blog
  • Contact

Corporate Facility Partners

10 maart 2015 door Lore Elzinga Reageer

Corporate Facility Partners

 

 

 

Behoefte onderzoek naar werkplekken en werkstijlen onder medewerkers

Roos Roostee, consultant bij CFP: “Bij een werkstijlonderzoek verzamelen we input om een optimale werkomgeving te realiseren. Dat wil zeggen: we verzamelen de gegevens en wensen voor de werkomgeving, de IT-middelen en HR-gerelateerde aspecten. Het resultaat van een werkstijlonderzoek is een beeld van een optimale verdeling van soorten werkplekken en ruimte-inrichting, zodat iedere afdeling en functie optimale ondersteuning krijgt. Het werkstijlonderzoek is ook een goed middel om draagvlak te creëren bij de klant en de toekomstige gebruikers van de werkomgeving”.

New Business Research heeft inmiddels 10 tallen metingen onder honderden medewerkers verricht voor CFP. Roos Roostee over New Business Research: “New Business Research is altijd op tijd, flexibel en houdt zich aan afspraken. Heel fijn om mee samen te werken. Mede door de metingen van New Business Research kunnen wij bedrijven helpen met het realiseren van een optimale werkomgeving”.

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • 5 trends voor marketing- en communicatieprofessionals in het onderwijs
  • Net Promoter 3.0: earned growth rate
  • De dilemma’s van burgerparticipatie
  • Vertrouwen komt te voet en gaat te paard
  • Controle met onderzoek?

Tag Cloud

aanbevelen analyse big data communicatie community customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek management marketing marktonderzoek meten MIE mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters sustainable experience trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2023 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl