School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

Corporate Facility Partners

10 maart 2015 door Lore Elzinga Reageer

Corporate Facility Partners

 

 

 

Behoefte onderzoek naar werkplekken en werkstijlen onder medewerkers

Roos Roostee, consultant bij CFP: “Bij een werkstijlonderzoek verzamelen we input om een optimale werkomgeving te realiseren. Dat wil zeggen: we verzamelen de gegevens en wensen voor de werkomgeving, de IT-middelen en HR-gerelateerde aspecten. Het resultaat van een werkstijlonderzoek is een beeld van een optimale verdeling van soorten werkplekken en ruimte-inrichting, zodat iedere afdeling en functie optimale ondersteuning krijgt. Het werkstijlonderzoek is ook een goed middel om draagvlak te creëren bij de klant en de toekomstige gebruikers van de werkomgeving”.

New Business Research heeft inmiddels 10 tallen metingen onder honderden medewerkers verricht voor CFP. Roos Roostee over New Business Research: “New Business Research is altijd op tijd, flexibel en houdt zich aan afspraken. Heel fijn om mee samen te werken. Mede door de metingen van New Business Research kunnen wij bedrijven helpen met het realiseren van een optimale werkomgeving”.

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
  • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie
  • 5 inspirerende bronnen over de Net Promoter Score
  • Aan jou de vraag: wat wil jij weten?
  • Van data naar inzicht met een position paper

Tag Cloud

aanbevelen analyse communicatie continu onderzoek continu verbeteren customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek management marketing marktonderzoek meten MIE mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl