School of Insights

  • Home
  • Onderzoek
    • Thuis Onderwijs Monitor
    • Promotermeter
    • Reputatie-scan
    • De Productinnovator
  • Werkwijze
  • Klanten
    • B2B
    • Consumenten
    • Onderwijs
    • Klanten aan het woord
  • Downloads
  • Over mij
  • Blog
  • Contact

8 inspirerende filmpjes om je organisatie in beweging te krijgen

25 juli 2019 door Lore Elzinga Reageer

Wil jij je organisatie in beweging krijgen om nog klantgerichter te gaan werken? Wil je het leuk maken voor klanten? En vraag je je ook wel eens af of we niet te veel onderzoek doen? 8 inspirerende filmpjes die je kunt gebruiken om anderen te inspireren.


Inspiratie om (nog) klantgerichter te worden

Drie praktische tips hoe je extreem klantgericht wordt van Steven van Belleghem.

5 bedrijfseconomische redenen om klantgericht te worden van Jos Burgers.

Hoe kun je het beter doen voor de klant? 3 tips van Frans Reichardt.

Waarom moet klantbeleving altijd beter worden, door Sydney Brouwer.

Het geheim achter tevreden klanten, Unigarant Verzekeringen.

Meten we niet te veel?

Koefnoen: evaluatieonderzoek.

Een brief van Pieter Derks aan Menzis.

Maak het leuk voor klanten

Rap veiligheidsinstructies in vliegtuig

Geef een reactie Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente Blog berichten

  • Cijfers zijn nooit objectief
  • 2021: persoonlijk, emotie, aandacht en waarde
  • Op zoek naar de stem van je doelgroep: in 4 stappen naar succesvolle burgerparticipatie
  • 5 inspirerende bronnen over de Net Promoter Score
  • Aan jou de vraag: wat wil jij weten?

Tag Cloud

aanbevelen analyse big data communicatie community continu onderzoek customer journey enquete fans innovatie iso-certificering ISO 9001 klantbehoefte klantbehoeften klantbeleving klantbinding klant centraal klantcontact klantervaring klantgericht klantgerichtheid klantinzicht klantkennis klantonderzoek klantpanel klanttevredenheid klanttevredenheidsonderzoek kwalitatief onderzoek marketing marktonderzoek meten mobiel onderzoek mobile research Net Promoter Score nps onderzoeksmethode onderzoeksrapport online enquete online onderzoek online vragenlijst promoters superpromoters trends verbeteracties vragenlijst

Copyright © 2021 · School of Insights · Webdesign: Kleurpunt.nl