Wil jij je organisatie in beweging krijgen om nog klantgerichter te gaan werken? Wil je het leuk maken voor klanten? En vraag je je ook wel eens af of we niet te veel onderzoek doen? 8 inspirerende filmpjes die je kunt gebruiken om anderen te inspireren.
Inspiratie om (nog) klantgerichter te worden
Drie praktische tips hoe je extreem klantgericht wordt van Steven van Belleghem.
5 bedrijfseconomische redenen om klantgericht te worden van Jos Burgers.
Hoe kun je het beter doen voor de klant? 3 tips van Frans Reichardt.
Waarom moet klantbeleving altijd beter worden, door Sydney Brouwer.
Het geheim achter tevreden klanten, Unigarant Verzekeringen.
https://www.youtube.com/watch?v=zeEw7xCjIaM
Meten we niet te veel?
Koefnoen: evaluatieonderzoek.
Een brief van Pieter Derks aan Menzis.
Maak het leuk voor klanten
Rap veiligheidsinstructies in vliegtuig
Geef een reactie